divendres, 13 de març del 2009

Quatre perlotes i una retirada

El Ramon Colom va sortir una mica trasbalsat, segur que sap del post -anterior-. He retirat alguna expressió perquè ja en té prou, pobre. Que n'aprengui. Amb la ràbia que em va agafar i amb mala llet sibilina que gasta contra els catòlics encara penso però, que no és excessiu haver-li dit piranya bullida i demés. Ens hem de distingir però de la xusma progre que insulta, i a sobre calumnia! -ai, he dit xusma-.

- La Demi Moore, la que va sortir despullada abans de parir, en portada, em cau fatal apart de ser desagradable. Els seus fills es diuen Rumer, Scout la Rue i Tallullah Belle! Acabo de sentir que els joves de noms rars tenen més possibilitats de convertir-se en delinqüents, segons estudis. Visca el Santoral catòlic!

- La simpàtica i progre -però ja menys- Loles León diu que a la movida va viure una època extraordinaria, tot estava permès, però ai, aquest tot va portar els estralls de la sida -diu-, i va tornar a viure com cal. Aixi mateix diu que ella acostumava a anar amb chulazos que la treballaven, però ai, se'n va adonar que tots s'aprofitaven d'ella i va acabar enfastiguejada, i ara ja busca un senyor normal. Total, un fracàs.

ESTIC CONTENT

- Qui mal va mal acaba. Estic content perquè el cine espanyol ha tornat a perdre molts espectadors. Ja ni els progres s'empassen les seves porqueries.

- Estic content perquè la premsa escrita ho passa molt malament. Apuntats al discurs progre, privant de la veu al pensament catòlic, seguint els dictats del poder, manipulant, ara es troben que la gent passa dels diaris. Tenint Internet ja em direu! Molt més content, però molt, perquè el grup Prisa, l'encarnació del mal, està a un pas de la fallida econòmica. Tot l'imperi Polanco s'enfonsa. Les accions que valien 40 o 60 euros en valen dos. Bravo.

A tot plegat, tots hi hem ajudat.

4 comentaris:

Noctas ha dit...

Mort polanco, mort el seu imperi. Segueix així compatriota!!!

Lycaon ha dit...

No podia ser d'una altra manera, les pèrdues en premsa i cinema. A mi m'agraden els diaris de veritat, no els pamflets.

Toni Cassany ha dit...

Hola, Pafias. No sé qui ets. Moltes gràcies per les teves paraules posades al meu blog. Dius que a on pots trobar quadres meus? A la Galeria El Claustre, de Girona, n'hi tinc sempre. Posem-nos d'acord, si vols. escriu-me a tcassany@gmail.com

Anònim ha dit...

M'he oblidat del preu, però si no claves ja m'hi passaré quan vingui i podrem fer alguna cosa.