diumenge, 27 d’abril del 2008

A l'anònim homosexual i a tots els que ho sou

Començo per dir que em sap greu haver-te fet mal. No sé si per allò que he escrit o per lo malament que me he explicat. Però he tornat a llegir-me i noi, no sé que has interpretat. Que respecto i fins i tot sento un sentiment de tendresa -per lo que podeu patir- per la gent que ha nascut homosexual, no ho dubtis, ara, que això del lobby i l'orgull exhibicionista gai em toca la pera, també. I la promiscuitat no la trobo pas aconsellable.


Un consell, no et creguis els que diuen de fer pública i normalitzar l'homosexualitat. Això no serà mai possible, no és la meva culpa.. A Catalunya hi han més gais que enlloc, i més intents de normalització, i no s'avança quasi gens. A Mèxic us fotarien rocs, com a mínim. Porta-ho amb discreció,no et culpabilitzis però tampoc siguis promiscuo.
Potser hi ha gent que pensen de vosaltres el que tu sembles que digui o pensi jo, però no pas jo.

Per cert, ets pare i amb promès? També et dic que si escric maricons és perquè aquí parlo i destaco notícies de la part negativa, dels excesos, sinó escriuria homosexual. Et corregeixo, també he criticat molt sovint l'exhibicionisme heterosexual als mitjans.

Pel que dius de l'Esglèsia està clar que com mig Catalunya has tingut una informació manipulada, pels rojos, progres i maçons, a la universitat són majoria, almenys fins fa poc, així va el país. Rieu, rieu. Parla amb un capellà, no d'història sagrada tanmateix, que també. T'ajudaria, estan sempre oberts a tothom i crec que ho necessites Són els que més saben de l'ànima humana, no ho dubtis. Els consells que t'he donat crec que compensen la mala estona que has passat al blog. Si em fas cas a mi aniràs millor que si fas cas a segons qui :) creu-me.

Una abraçada..

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Senyor, vostè viu en un món manipulat que mai ha estat el món real.
No penso estendre'm més, seria perdre el temps: dubto que mai arribi a entendre el que li podria dir.

Anònim ha dit...

Llàstima, em sembla que hagués estat positiu i us hagués arribat a entendre millor, com tu a mi, suposo.
En fi, potser el que passa és que ambdós hem estat manipulats i potser ni la homosexualitat no és tan natural com penseu vosaltres ni ens ha de xocar ta nals heteros. -repeteixo, em refereixo a la seva exhibició pública-. Em sap greu, ens han educat així i la visió de dos barbuts fent-se petons en públic és una cosa que no sóc capaç
de veure-la.

Anònim ha dit...

merci per les aclaracions però segueixo amb al meva postura en respecta a l'esglèsia

i no, no soc promiscuo soc tan decent com tu o com kualsevol altre, ara el que no faré es amagarme per res del món

a i no tink ni fill ni promes encara) ja te dit soc força jove

i sí a Mèxic et tirarien rocs, però aki a seognas kins llocs d'espanya t'apallissen... es trist si...


be suposo k tan tu com jo, tenim maneres diferent dentendre les coses i la vida, i ho respecto ( i no em vui fikar en plitica per k aki crec k domines més tu o kualsevol altre persona)


merci per l'aclariment

i sense rancunia, suposo...

Anònim ha dit...

pafiam, si normalment rebutjo discutir d'aquests temes amb ments tancades és perquè crec que no cal invertir-hi forces. Si algú realment creu una cosa i ho creu fermentment, difícilment s'obrirà a altres visions. No és cap mena d'impertinència, és salut mental per mi (i menys maldecaps per algú altre).
Jo he estat amb noies i he estat amb nois. D'uns m'agraden unes coses i d'altres unes altres. Però mai he estat promiscu ni exhibicionista ni res d'això.
Creu-me que els que ho són, són minoria. Però la societat s'aferra a aquests clixés (que a mi tampoc m'agraden) per definir uns col·lectius.
Jo no crec que hagi de fer bandera de la meva condició sexual, és algo personal.
Però sàpigues també, que quan estic amb un noi a qui estimo, amb qui porto temps compartint coses, és dur no poder fer segons quines coses que són ben vistes en els heterosexuals.
I ja paro, només pretenc que vegis que no som d'un altre món, que no som gent estranya, ni malalts i res per l'estil.
Jo sóc com tu, l'única diferència és que jo puc estimar un noi i fer-lo la meva parella.

Lycaon ha dit...

A Iran no hi ha homosexuals oficialment i a Egipte l'homosexualitat és un delicte. Davant d'això, no crec que es pugui dir que l'Església és intolerant.

Anònim ha dit...

Els han fet creure que l'Església condemna els homosexuals , quan el que fa és criticar la homosexualitat desordenada i acollir-los quan ho necessiten , com suggereix Pafiam.

Anònim ha dit...

Celebro i us felicito sincerament que
que no sigueu exhibicionistes ni promiscuos. Això és la diferència que deia jo entre maricons - i provocadors com el Zerolo- i homosexuals.
Repeteixo però que no us feu massa il.lusions. Això no s'acabarà d'acceptar mai del tot ni massa.
Per cert a França he llegit que han tret la nacionalitat a un que es va "casar" amb un home.

Anònim ha dit...

jo sóc maricon i ho sóc de naixement. Ara què he de fer segons vosaltres. Quina culpa tinc jo d'haver nascut així? I això no ho he elegit jo perquè sé del que parlo. Ja sé que em marginareu, però només us desitjo que no tingueu cap familiar ni amic que hagi patit la discriminació que jo he patit.