dijous, 3 d’abril del 2008

Pedro Cuarto

- A un Ajuntament quillo vaig demanar per telèfon per una entitat i em van dir que era al carrer Pedro Cuarto, jo els vaig preguntar si el rei o el poeta, llògicament ignorava l'individu l'existència del gran poeta.

- Hi ha un restaurant que està a una masia antiga que és diu i s'anuncia com El Esquinazo. Molt típic. Típic espanyol.

- Antena 3 te un spot de la casa en que per anunciar-se treu una parella cardant en un sofà. L'heu vist no?

- M'agrada que ara hagin sortit les fotos de Carla Bruni amb pilotes i que s'hagi emprenyat, ara que és primera dama.. Qui mal ho fa mal s'ho troba. Per bruta.

- M'agrada encara més que els paràsits de la Caixa de Pensions hagin de pagar no sé quants milions per l'afer de Gescartera.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No miro antena3.
Prefereixo cardar al sofà.
I lluny del sofà, també.

Lycaon ha dit...

Pedro Tercero és un carrer de Mojadito de los Valles, i és el nom d'un rei. Pedro Cuarto era un poeta que va fundar La Caixa. Tots dos van ser engendrats en un sofà de El Esquinazo, quan els seus pares miraven una notícia sobre Carla Bruni per Antena 3.

Anònim ha dit...

Pere, amb tot el que fas no sé com tens temps de cardar, serà la llana!
Lycaon ho saps tot de la història, però el carrer d'en Pedrito és a La Langosta,